sierpnia 22, 2013

Zaległa relacja z Pikniku Smakoszy w Lublinie


      Wspominałam już, że dnia 17 sierpnia w Lublinie, miał miejsce Pierwszy Piknik Smakoszy.
Z relacją czekałam aż tyle... bo ja gapa... zapomniałam aparatu.
Dzięki uprzejmości innych blogerek, tu specjalne podziękowania kieruję do Karoliny, mam foty :D


   Piknik rozpoczął się o godz. 18 na Moście Kultury w Lublinie.
W  Pikniku udział wzięły:



... no i ja :)




Wszystkie blogerki przygotowały stoły pełne pyszności, pięknie ozdobione.
Ja - która nie wiedziałam jak to się ma odbywać - zrobiłam tylko dwie potrawy. Dobrze, że zabrałam fartuszek, to miałam a'la obrus z niego ;)

Na moim stole znalazły się:
 okrasa z pstrąga podana na domowym chlebie




Pogoda nam dopisała, odwiedzający także. 

Była to okazja do zapoznania się i pokazania. Jestem bardzo zadowolona, że mogłam uczestniczyć w Pikniku  i czekam na  okazję do spotkania z dziewczynami.

Tu zobaczycie video Dziennik Wschodzni, a tu kilka fotek.



5 komentarzy:

  1. ooo to ta okrasa z pstrąga tak na zdjęciach mnie intrygowała - bo nie miałam czasu spróbować ;-(

    wyglądała pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. byłaś tam? Łał! żałuję, że nie było mnie wtedy w Lublinie :(
    tarta śliwka i czekolada - co może być lepszego!?:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo