grudnia 21, 2012

Pierniczkowo i Świątecznie...


Ciasto dojrzało i przyszła pora na pieczenie....
Wczorajszy bilans - pieczenie - 2 godziny
                             - dekorowanie - 4 godziny

Przepis na pierniczki podawałam tutaj

Oto efekty mojej pracy:






LUKIER - przepis

1 białko
1 szkl. cukru pudru.

Miksujemy, jeśli jest za gęste - dolewamy wody - ale z umiarem ! ;)






Do dekoracji użyłam: lukier - przepis wyżej, masa plastyczna, perełki cukrowe, maczek cukrowy, cukier barwiony, pisaki lukrowe, śnieżynki, gwiazdki, kwiatuszki cukrowe.

Gotowe ciasteczka zapakowałam i obdaruję nimi najbliższych.
Dałam dziś też moim dziewczynkom, dla Pań wychowawczyń - były zachwycone.




Wesołych Świąt !!!




3 komentarze:

  1. Cudne pierniczki, ja też dzisiaj robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!
    U mnie w kuchni też praca wre :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie Ci wyszły :) mnie dzisiaj czeka dekorowanie pierniczków...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo