grudnia 21, 2012

Naczynie TERMISIL
- pieczona karkówka -



Miałam już okazję używać wspomniane przed kilkoma dniami naczynie TERMISIL.
Chciałam upiec karkówkę... Niestety w mojej kuchni zabrakło rękawa do pieczenia, a do sklepu nie chciało mi się iść.
Mój wzrok padł na naczynie TERMISIL. Pomyślałam - skoro ma ono pokrywę, może zastąpić rękaw, a mięsko nie spiecze się na wiór.
W 100% spełniło swoje zadanie. Mięsko wyszło soczyste i pyszne.


Jak je przygotować?

KARKÓWKA PIECZONA

Mięso - odpowiedni kawałek w zależności od potrzeb, natrzeć przyprawą/marynatą do karkówki, ewentualnie posypać ziołami.
Ułożyć w naczyniu, polać olejem i piec, około 90 minut w 200 stopniach.



Po upieczeniu, można zostawić pod przykryciem, by wchłonęło parę, będzie bardziej soczyste.


Smacznego !

Zapraszam do zapoznania się z ofert produktów TERMISIL  tutaj

Moje zdanie:
Naczynie bardzo przydatne w kuchni - zastąpi folię aluminiową, rękaw do pieczenia.
Niezwykle praktyczne - nie raz mi się zdarzyło, że soki, które wyciekły podczas pieczenia mięsa, przy wyjmowaniu zalały piekarnik bądź podłogę w kuchni.
Z naczyniem TERMISIL nie grozi mi już taka sytuacja. Wszystko zostaje w naczyniu.
Łatwo i wygodnie je przenieść.
Mięsko w nim pieczone zachowuje wilgotność i smak.




3 komentarze:

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo