października 03, 2012

Po śniadaniu przyszedł czas na herbatę...
Postanowiłam spróbować drugiej z kolei herbaty otrzymanej od teastore.pl

Z racji, że lubię herbaty inne od czarnej, wybrałam herbatę białą.


Herbata białą Fujian White Long z Maliną od teastore.pl




To  o niej pisze sprzedawca:

Biała chińska herbata z prowincji Fujian. Składa się z długich i skręconych, najmłodszych listków herbacianych. Z dodatkiem suszonych malin i delikatnym malinowym aromatem.

Herbata biała posiada właściwości antyoksydacyjne trzykrotnie wyższe niż herbata zielona. Ma dużo witaminy C i kofeiny, pobudza i wzmaga koncentracje. Zawiera polifenole dzięki czemu chroni przed atakami wolnych rodników, które są odpowiedzialne za proces starzenia się. Biała herbata jest nazywana eliksirem młodości.

Sposób parzenia:
1 łyżeczkę herbaty na filiżankę zalać wodą o temperaturze ok.80 stopni Celsjusza i parzyć 5-8 min. Można parzyć trzykrotnie.



Moje wrażenia ? ...

Jestem smakoszem herbat, uwielbiam poznawać nowe smaki.

Biła herbata jest wyjątkowo delikatna, nie wyczuwa się tutaj goryczki. Sam susz pachnie bardzo ładnie.
Po zaparzeniu nie wyczuwa się już tak dobrze zapachu maliny. Niemniej jednak smak jest  wyjątkowy. 
Ja szczerze polecam, ponieważ białą herbata to samo zdrowie. Zastrzyk energii i porcja młodości.


Tak wygląda zaparzona:



Cena w sklepie to 6zł/25g

Zapraszam na zakupy: http://www.teastore.pl/


1 komentarz:

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo