października 03, 2012

Dziś na śniadanie postanowiłam zjeść coś zdrowego.
Sięgnęłam po płatki beauty line otrzymane  od firmy "Otmuchów" S.A.



Beauty line to musli wielozbożowe z owocami moreli, ananasa i papai.

Na opakowaniu czytamy:
Receptura musli została opracowana na bazie kompozycji pełnoziarnistych zbóż oraz owoców moreli , ananasa i papai. Produkt posiada wysoką zawartość naturalnych składników: błonnika pokarmowego, miedzi  i tiaminy, jest również źródłem żelaza, cynku, magnezu, witaminy B6 i niacyny.
Cynk jest potrzebny do zachowania zdrowej skóry, włosów i paznokci. Witamina PP uczestniczy w utrzymaniu odpowiedniej struktury i funkcji skórnych oraz aktywuje mikrokrążenie skóry głowy. Miedź pomaga w zachowaniu prawidłowej pigmentacji skóry i włosów. Błonnik pokarmowy to niezbędny składnik codziennej diety.
Musli Beauty line to świetny pomysł na pożywne śniadanie dla całęj rodziny. Dostarcza energii na wiele godzin będąc jednocześnie wspaniałym uzupełnieniem codziennej diety w wiele witamin i składników odżywczych.




Skład produktu:


Oraz wartości odżywcze i zawartość witamin




Moje zdanie ...

Płatki są smaczne, lekko słodkie. Z pewnością dobrze robią na układ pokarmowy, oczyszczając go - dzięki zawartości błonnika. 
Opakowanie sugeruje, że produkt jest naturalny i dla osób dbających o linię. Jednakże nie jest to jedyny odbiorca, dla którego płatki są wskazane - cała rodzina, dorośli i dzieci powinni jeść takie produkty.

Musli zawierają dużo pestek słonecznika - to mi się bardzo podoba. Za to zawartość owoców jest bardzo uboga. Maleńkie kawałeczki w dość skromnej ilości... To minus.

Podsumowując - musli to zdrowa propozycja na śniadanie. Te z Otmuchowa są naprawdę godne polecenia, smaczne, chrupiące i zdrowe !

Ja chętnie zajadam je z ulubionym jogurtem - polecam i Wam.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo