grudnia 30, 2017

Napój potreningowy

  Koniec roku to czas podsumowań, ale także czas planowania i podejmowania wyzwań na Nowy Rok.  Jednym z najczęściej podejmowanych postanowień jest - zdrowo się odżywiać i ćwiczyć. Dlatego mam dziś propozycję i przepis na pyszny napój potreningowy.

Napój ten możecie pić także na śniadanie, gdy czas nagli. Z pustym brzuszkiem nie wychodźcie z domu !

Do przygotowania napoju, użyć możecie dowolnych owoców - świeżych lub mrożonych. Ja skorzystałam z dobrodziejstwa mrożonych owoców marki Poltino. Wybrałam czarne porzeczki.

Do napoju takiego koniecznie musicie dodać nieco zdrowych kalorii. Sprawdza się tu każde masło orzechowe. W moim shaku znajdziecie masło kokosowe, ale z "braku laku", jak to mówią - możecie dodać także orzechowe, tylko dobrej jakości !



szybki-sjake-porzeczkowy


PRZEPIS 
NA NAPÓJ POTRENINGOWY



Składniki:

  • 200 ml mleka roślinnego
  • 1 łyżka masła kokosowego
  • garść mrożonych porzeczek Poltino
  • 3 łyżki płatków owsianych




Przygotowanie:



1. Do pojemnika wsypać mrożone porzeczki i płatki owsiane. Dodać masło kokosowe lub inne masło orzechowe. Całość zalać mlekiem roślinnym - ja bardzo lubię ryżowo-migdałowe, ale tu także daję Wam wolną rękę i wybór.


2. Wszystkie składniki dokładnie zblenderować.


3. Napój pić od razu po przygotowaniu.



napój-potreningowy


koktajl-owocowy


łatwy


Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo