sierpnia 27, 2014

Piknik Smakoszy vol 2 - moja relacja

24 sierpnia lubelskie blogerki zawojowały Centrum Kultury w Lublinie. 
Początkowo Piknik Smakoszy miał odbyć się na Moście Kultury, na świeżym powietrzu - jak to przystało na piknik. Niestety ... plany popsuto nam odgórnie. Pogoda nie dopisała, deszcz i przejmujące zimno w sierpniu - kto by się spodziewał ?!

 Mimo wszystko wszystko zainteresowanie było. Goście się zjawili, pojedli, porozmawiali ... 



W wydarzeniu wzięło udział 7 lubelskich blogerek: Karina, Gosia, Edyta, Agnieszka, Dorota, Magda no i oczywiście ja :)


Każda z dziewczyn przygotowała swoje specjały. Było słodko, było i wytrawnie.

A na moim stoliku znalazły się:

* muffinki brownie z kremem czekoladowym i malinai
* piernik z cukinii ( lub kabaczka )
* ciasteczka owsiane
* koktajl mango-brzoskwinia
* kompot korzenno-śliwkowy
* drożdżówki z czekoladą i cynamonem

W najbliższych dniach na blogu będą pojawiać się przepisy na owe smakołyki.




Pozostałe dziewczyny częstowały m.in. tartaletkami wytrawnymi, burgerami, różnego rodzaju muffinami, ciastami, ciastkami, lemoniadą, domowym chlebem i pastami do chleba ( była pasta z bobu, był różowy hummus ) i wieloma innymi pysznościami. Kto nie był, niech żałuje i przybędzie podczas kolejnej edycji Pikniku Smakoszy.





Udział w takim wydarzeniu to cenna lekcja. To nie tylko spotkanie ze znajomymi i nie-znajomymim chwila na pogaduchy, wymianę zdań i poglądów. To poznawanie gustów smakowych innych ludzi - a to doświadczenie niezwykle ważne.

Czy będzie kolejny Piknik Smakoszy - myślę, że tak ! I ja na pewno też będę !



Informacji o Pikniku smakoszy szukajcie także tutaj:

Dziennik Wschodni
Gazeta.pl Lublin



1 komentarz:

  1. Wprost przepadam za takimi spotkaniami! Miałam to szczęście, że mój szef ostatnio zorganizował dla nas podobny piknik firmowy. Śląsk, na którego terenie działa moja firma, słynie z niezwykle pięknych parków i terenów leśnych, imprezę zorganizowano więc w ślicznej, malowniczej lokalizacji. Nie ukrywam jednak, że najbardziej zachwyciło mnie wówczas jedzenie. Tak smacznych, aromatycznych i pięknie zaserwowanych dań jak tam, nie jadłam dawno.:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo