czerwca 05, 2013

Roladki ze szpinakiem i oliwkami



Roladki z indyka z nadzieniem szpinakowo-oliwkowym

Mięso pokroić w plastry - rozbić, lekko posolić

Szpinak udusić. Oliwki posiekać, dodać do szpinaku.
Wcisnąć 2-3 ząbki czosnku - w zależności od ilości szpinaku.
Dodać serek twarogowy śmietankowy - połączyć - by powstała masa.



Farszem smarować mięso, zwijać w roladkę.

Panierować w jajku i bułce tartej.

Smażyć na oleju. Ja użyłam do smażenia olej rzepakowy RAPSO.

Podawać z ryżem i sałatą.



Smacznego !

5 komentarzy:

  1. oliwki na nie, ale resztę bym zjadła od razu!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale bym zjadła taką roladkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, a mnie zawsze roladki się rozwalają w trakcie smażenia, albo mi mięso niedosmażone wychodzi. Gdzieś widziałam takie klipsy do gołąbków, które można i w przypadku roladek wykorzystać, ale czy to ma rację bytu? Jak sądzisz? A może lepiej nitką wiązać mięso?

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie używam nic, po prostu zwijam i panieruję... Ale nitka ok, wykałaczką też można spiąć.

    I smażyć na wolnym ogniu, przekręcając co jakiś czas... Na pewno się wysmażą idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądają...lubię takie "nadziane" mięska

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo