lipca 25, 2013

Szybki obiad z Jamar



   Dziś pół dnia spędziłam poza domem, na bieganiu po urzędach.... Nie lubię !
Brak czasu i chęci na wszystko. Dlatego na obiad słoiczek :D
Nie często korzystam z takich "dobrodziejstw", jestem raczej sceptycznie nastawiona.


Ale spotkała mnie miła niespodzianka.
Sos Arrabbiata pikantny, producent Jamar zaskoczył mnie pozytywnie. 




By przygotować obiad wystarczy:

- ugotować ulubiony makaron

- podgrzać zawartość słoiczka na patelni lub w rondelku

- polać makaron.

By nieco urozmaicić danie, podsmażyłam 10 dag salami, wlałam sos i podgrzałam.



Naprawdę polecam sos - w kryzysowych sytuacjach warto sięgnąć. Zdecydowanie lepszy od sosów wiodących producentów. Pierwszy sos jaki mi naprawdę smakował. 
I nie koloryzuję tu nic.

Troszkę sosu zostawiłam, bo mam plan :)
Ale co przygotuję - zobaczycie jutro !

Skład sosu: pomidory 40%, cebula 5%, papryka chili, woda, koncentrat pomidorowy 10%, cukier, skrobia, sól, olej roślinny, ocet spirytusowy, mieszanka przypraw.



3 komentarze:

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo