lipca 24, 2013

Szybka sałatka makaronowa


Składniki:

około 3 szklanki ugotowanego makaronu, np. kokardki
mała puszka kukurydzy 
3-4 ogórki gruntowe
5 plasterków gotowanej szynki
sól, pieprz
2 łyżki majonezu, np. Majonez Pomorski Ocetix



Wszystkie składniki połączyć, doprawić do smaku - wymieszać z majonezem. 
Przed podaniem chwilę schłodzić w lodówce.


Majonez OCETIX miałam okazję stosować pierwszy raz - jest nieco rzadszy niż majonezy powszechnie stosowane, niemniej jednak - do sałatki idealny. Szybko i łatwo łączy się z produktami.


Smacznego !

5 komentarzy:

  1. uwielbiam taką salateczkę :)

    zapraszam na pikantne stripsy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że również gustujesz w Ocetixie.
    Najlepszy majonez na świecie.
    Ja przedwczoraj kupiłam słoiczek sosu tatarskiego tego samego producenta i zjadłam. Sama. Ot, tak, łyżeczką ;)

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda, ja daję jeszcze ser żółty i pomidorka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo