maja 18, 2013

LODY lodowe

Pogoda sprzyja... Pora na lody :)

Co powiecie na smak lodowy ? Lodowy - cukierkowy :)



LODY lodowe - przepis

Składniki:


200g śmietanki kremwowej
12-15 cukierków lodowych - ja użyłam cukierków firmy Bulik
3 łyżki jogurtu naturalnego 

Śmietankę przelać do garnka, wrzucić cukierki i podgrzewać mieszając, aż cukierki się rozpuszczą.
Ostudzić i schłodzić w lodówce.

Zimną śmietankę ubić, dodać jogurt - wymieszać.

Wstawić do zamrażalnika na min. 5 godz. Co 1,5 godz. można lody przemieszać.







Takich cukierków użyłam w przepisie.
Lubię ten smak - polecam, gdy najdzie ochota na coś słodkiego :)








 Smacznego !

6 komentarzy:

  1. o mniam, ale bym zjadła takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cukierki lodowe więc lody na pewno również by mnie zachwyciły :) Na upał jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham te cukierki *.*

    zapraszam na moje pierwsze rozdanie! www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, Twój blog powinien się nazywać : Marta czaruje :)

    Cóż to za wspaniały wynalazek, aż prosi się, by go wypróbować :)

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo