kwietnia 20, 2013

Małe, słodkie co-nieco
Do popołudniowej herbatki zachciało mi się słodkości...
No i trzeba było działać !


Zapytacie  - co to jest ?
Moja taka improwizacja - odpowiem :) Nazwijmy sobie "mini-szarlotka"
Słodka i smaczna - a o to chodziło.


Mini-szarlotki - przepis

Składniki:

2 jabłka, 2 łyżki cukru, cynamon

Jabłka obrać, pokroić w kostkę, posypać cukrem i cynamonem.

1 szkl. otrąb granulowanych Sante - ja dodałam z jabłkami
4 łyżki cukru brązowego
2 łyżki mąki pełnoziarnistej
2 łyżki mąki pszennej
1/2 kostki margaryny

Otręby pokruszyć, dodać cukier, mąkę - startą na tarce margarynę. Wymieszać, ale nie zlepiać w kulkę. Ma być sypie.

Przygotować małe ceramiczne foremki do zapiekania - niestety - nie mam takowych i musiałam dalej improwizować.
Użyłam papilotek - niestety ciasteczka mocno do nich przywarły od spodu - trudno odkleić papier.
Muszę kupić foremki :)



Do foremek/papilotek włozyc trochę ciasta, ułożyć na nie jabłka i posypać znowu ciastem. Zapiekac około 25 min. w 180 stopniach.

Są pyszne - polecam !


Smacznego !




2 komentarze:

  1. Dzięki za przepis :) Niedługo sama takie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam. Po pierwsze jabłka, po drugie otręby Sante. Przepyszne połączenie :)
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo