września 26, 2012

Niedawno pisałam Wam o przesyłce, jaką otrzymałam od Teastore.pl

Dziś otworzyłam pierwszą herbatę. Wybrałam Zieloną - Dolce Vita





Co pisze producent:


Apetyczna, idealna na lato Sencha z dodatkiem ananasa, banana, dużych cząstek pomarańczy oraz kwiatu słonecznika. Herbata najwyższej jakości o wspaniałym zapachu i smaku. Kto raz się skusi będzie po nią wracał. Filiżanka tego naparu pozwoli posmakować nieco "dolce vita" czyli słodkiego życia!
Sposób parzenia:
Wsypać 1 łyżeczkę do filiżanki i zalać przegotowaną wodą o temp. około 65-70oC, parzyć 2-3 min. Można parzyć do trzech razy. Nie stosować podgrzewaczy. Dobrze smakuje także na zimno.

Link do produktu: 

Teraz moja opinia:

Herbata ma niesamowicie wspaniały aromat. Pachnie latem i owocami południowymi. Mocno przebija się tu zapach pomarańczy.
Herbata zawiera duże cząstki owoców, które dają wyśmienity smak, a przy tym ślicznie wyglądają w filiżance.

Herbata jest bardzo smaczna, nie ma w niej posmaku goryczki, który czasem miewają herbaty zielone. Delikatna i aromatyczna.
Mi bardzo zasmakowała, lubię herbaty z dodatkiem owoców, tych prawdziwych, nie sztucznych aromatów owocowych.
Zielona herbata Dolce Vita od Teastore.pl to herbata najwyższej jakości, z prawdziwymi owocami.
Szczerze polecam  !

Zapraszam do sklepu internetowego : http://www.teastore.pl/




Smacznego !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo