września 26, 2012

I znowu zrobiło się słodko !

Ale ja słodkie kocham, łasuch ze mnie. Cieszę się jak dziecko na cukierka :)

Ale o czym mowa ? ...

... dziś otrzymałam do przetestowania - zasmakowania pyszną waniliową chałwę oraz dodatkowo musli i 2 batoniki.




Chałwa waniliowa to produkt firmy Odra.

O FIRMIE:


Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych „Odra” SA z siedzibą w Brzegu należy do jednej z największych firm cukierniczych w Polsce. Dzięki 60-letniemu doświadczeniu w produkcji słodyczy Firma osiągnęła mocną i stabilną pozycję na polskim rynku słodyczy, a marka Odra cieszy się dużą popularnością wśród Konsumentów. Sztandarowym produktem Firmy jest chałwa. Jako zdecydowany lider w swoim segmencie z udziałem rynkowym sięgającym 60%, chałwa z Odry stale zyskuje uznanie wśród nowych Klientów. Firma słynie także z produkcji m.in. Trufli, Galaretek Opolanek czy cukierków Leśnych, a szeroki wachlarz oferty asortymentowej obejmuje słodycze z kategorii: karmelków (twardych i nadziewanych), cukierków czekoladowych, pralin i bombonier, sezamków, gumek rozpuszczalnych oraz pomadek i drażetek. Urozmaicona oferta produktowa umożliwia dywersyfikację produkcji i sprzedaży w najważniejszych dla rynku cukierniczego kanałach dystrybucji:  handlu tradycyjnym, nowoczesnym oraz eksporcie. W trosce o zadowolenie Klientów, Odra nieustannie podnosi jakość oraz bezpieczeństwo zdrowotne wytwarzanych produktów, co potwierdzają wdrożone w tym zakresie wymagania dwóch corocznie certyfikowanych standardów: IFS i BRC. Strategia Firmy zakłada umocnienie pozycji marki Odra na rynku cukierniczym poprzez rozwój i promocję innowacyjnych produktów oraz inwestycje w nowoczesne technologie, dzięki którym możliwe będzie nieustanne podnoszenie jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego wytwarzanych produktów.
Odra wraz ze spółkami ZPC Otmuchów SA oraz Jedność Sp. z o.o.  wchodzi w skład grupy kapitałowej Otmuchów SA, która to grupa, z obecnym rocznym poziomem sprzedaży przekraczającym 300 mln zł jest istotnym producentem na rynkach: słodyczy, produktów śniadaniowych i słonych przekąsek w Polsce.



Co mówi producent o swoim wyrobie:

Chałwa waniliowa zasmakuje każdemu miłośnikowi słodyczy. Dokładnie zmielone nasiona sezamu w połączeniu ze słodką wanilią tworzą wyjątkową głębię smaku. Charakterystyczny aromat chałwy, którego nie sposób pomylić z żadną inną słodkością oraz lekki, intensywnie waniliowy smak urzeka i prowokuje do sięgnięcia po kolejny kęs. Chałwa waniliowa to słodycz, której niezwykle łatwo ulec… bez wyrzutów sumienia.

Co ja Wam powiem o chałwie...

W dzieciństwie, przyznam się szczerze, nienawidziłam tego wyrobu. Nie było sposobu, ani osoby, która mogła by mnie zmusić do zjedzenia chały.
I tak moja niechęć do chałwy trwała długi czas.
Dopiero jako już pełnoletnia osoba skosztowałam kęs od mojego, teraz już męża :)
I co się stało ... moje kubki smakowe zmieniły zdanie i chałwa bardzo mi posmakowała. Od tamtego czasu sięgam po nią, gdy mam ochotę na coś na prawdę słodkiego. Chałwa w pełni zaspokaja moją chęć na słodkie.

Taka to moja przygoda z chałwą w tle.

Zapraszam do odwiedzenia fanpagu : http://www.facebook.com/ChalwazOdry
oraz strony internetowej firmy Odra: http://www.odra.com.pl/strona-glowna


Ale moja przesyłka zawierała coś jeszcze, produkty z Zakładu Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. przy współpracy Dr Bardadyn
A są to:

- batoniki wielozbożowe Beauty Line
- musli Beauty Line

O FIRMIE:


Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. to przedsiębiorstwo zatrudniające 840 osób zlokalizowane w południowej Polsce.
Firma posiada ponad 50-letnią tradycję jako producent wyrobów z grupy słodyczy.
Obecnie specjaliujemy się w produkcji płatków kukurydzianych
i innych zbożowych produktów śniadaniowych do spożywania z mlekiem oraz chrupek kukurydzianych i prażynek, należących do grupy tzw. przekąsek.
Nasze tradycyjne wyroby cukiernicze to mleczko LOVE MILK, produkowane w trzech smakach: waniliowym, czekoladowym i cappuccino, a także duetka, galaretka w czekoladzie, śliwka w czekoladzie, landryny w trzech smakach: owocowym, lodowym i miętowym, galaretki owocowe w cukrze, żelki, bananki w czekoladzie, chrupki zbożowe w czekoladzie mlecznej oraz chrupki zbożowe w polewie kakaowej i mlecznej.

Nasza oferta dla przemysłu spożywczego to chrupki zbożowe, które mogą mieć szerokie zastosowanie przy produkcji takich wyrobów jak jogurty, czekolady, batony, itp.
Tradycją naszej firmy jest dbałość i ustawiczna troska o pełne zadowolenie naszych klientów. Wszystkie nasze wyroby spełniają wymagania sanitarne i jakościowe Unii Europejskiej.

Strona internetowa:  http://www.zpcotmuchow.com.pl/


Przyznam, że produktów tych nigdy nie widziałam. Chętnie wypróbuję i powiem Wam co nieco o nich.

Zapraszam wkrótce na recenzje.







4 komentarze:

  1. Ciekawe co zrobisz z chałwy, może jakieś ciasto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną już zjadłam :) Była pyszna.
      Zrobię coś na pewno, na razie zastanawiam się nad przepisem...

      Usuń
  2. Ja również lada dzień otrzymam podobną przesyłkę od Odry ;-) W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://testujeiopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo