grudnia 31, 2017

Drink malinowy z ginem

   Poszukiwałeś idealnego drinka owocowego ? To dobrze trafiłeś. Mam dla Ciebie przepis na lekkiego drinka o nietuzinkowym smaku.

Drink malinowy z ginem, cytryną i miętą to kompan niejednej imprezy. Z nim wieczór na pewno nie będzie nudny. Poprawi humor, rozweseli, a przy tym dostarczy niezapomnianych wrażeń smakowych.

Do mojego drinka wybrałam gin, ale jeśli nie lubicie, możecie dodać wódkę lub nawet rum.
Niezmienne są tu jednak owoce, a raczej mus przygotowany na ich bazie.
Mrożone maliny Poltino mam zawsze w swojej zamrażarce. Dzisiejszego dnia, a raczej wieczora, okazały się być niezbędne.



drink-z-ginem-i-malinami




PRZEPIS 
NA DRINK MALINOWY Z GINEM



Składniki:

  • 2 łyżki musu malinowego
  • 50 ml ginu lubuskiego
  • 1/2 łyżeczki cukru trzcinowego
  • kilka listków mięty
  • plasterek cytryny
  • kostki lodu
  • woda gazowana




Przygotowanie drinka:



1. Mrożone maliny  rozmrozić i zmiksować. Zmiksowane owoce przetrzeć przez sito. Do drinka używać tak przygotowanego musu malinowego.


2. Do wysokiej szklanki przełożyć 2 łyżki musu malinowego, dodać cukier trzcinowy, oraz listki mięty - wymieszać.


3. Następnie do szklanki wrzucić kilka kostek lodu.


4. Wlać gin, dodać plasterek cytryny. Uzupełnić drinka zimną wodą gazowaną.



gin-z-malinami-drink


rasberry-gin


owocowy-gin-drink


Wasze zdrówko !

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna propozycja :). Na pewno sprawdzę ten przepis podczas kolejnego, wieczornego spotkania z moimi przyjaciółmi. Na takie okazje zawsze mam pod ręką przygotowany zestaw szklanek do drinków https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/naczynia-do-serwowania-napojow/zestawy-szklanek-i-kieliszkow. W zależności od rodzaju drinka, naczynie może być inaczej wykonane. Dobrze dobrane szkło nie tylko eksponuje barwę drinka ale także sprawia, że każda degustacja jest przyjemniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie próbowałam połączenia ginu i malin, brzmi interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maliny, ale nigdy nie piłem drink z malinami czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  5. super! na pewno wykorzystam ten przepis na najbliższym spotkaniu ze znajomymi!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo