października 26, 2012

Dziś słodko - ciastka od firmy PIAST


Jakiś czas temu pisałam wam o kokosowych ciasteczka oraz o firmie, nie będę się powtarzać, więc zapraszam tu: http://kolorowo-torcikowo.blogspot.com/2012/09/wczorajszy-dzien-by-owocny.html

Dziś wspomnę o pozostałych dwóch: szampanki i herbatniki cynamonowe.




Herbatniki cynamonowe 
Piast


Mój typ ! Ciasteczka o intensywnym smaku korzennym - cynamonowym. Dość twarde, przez co mocno chrupiące. Wyrazisty smak cynamonu oraz zapach ciasteczek świetnie pasuje do herbatki.
Ciastka smaczne, nie za słodkie.
Mi takie kompozycje smakowe bardzo odpowiadają, dlatego w ciastka przypadły mi do gustu.





Herbatniki szampanki
Piast


Biszkopty nie całkiem tradycyjne, bo oblewane czekoladą. Kruchy biszkoptowy herbatnik i mleczna czekolada - połączeni idealne.
Ciastka dobre do chrupania. Świetnie sprawdzają się także do deserów.




Ja biszkopty wykorzystałam przy dekoracji tortu - ułożyłam z nich serduszko, które później wypełniłam owocami. Oczywiście musiałam ciasteczka poprzycinać :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo