maja 12, 2012

I oto obiecany tort - 18-nastkowy. Jeszcze nie bardzo dorosły :)





Robiąc tort użyłam Kremu do tortów - smak ajerkoniakowy firmy Dr.Oetker.


Krem łatwy i szybki w przygotowaniu, i bardzo smaczny :)

Sposób przygotowania:

Wersja z mlekiem i masłem - taką właśnie robiłam

Przygotuj: 300ml mleka i 100 g masła

1. Do wysokiego naczynia wlać 300 ml zimnego mleka.
2. Zawartość torebki wsypać do mleka i miksować przez chwilę na najniższych obrotach, a następnie przez 2 minuty na najwyższych obrotach.
3. W oddzielnym naczyniu utrzeć miękkie masło, a następnie dodać je do przygotowanego wcześniej kremu ( pkt.2). Całość miksować przez ok. 2 minuty do uzyskania gładkiej konsystencji. Przygotowany krem nakładać na biszkopt.

Tak wyglądał mój krem:



Wersja z samym mlekiem

Przygotuj tylko 300 ml mleka.

Krem należy przyrządzić według 1 i 2 punktu powyższego przepisu.
Tak przygotowany krem nakładać na biszkopt.


Porcja kremu wystarcza na przełożenie, pokrycie i udekorowanie tortu o średnicy 24cm.


Do dekoracji mojego tortu wykorzystałam:

1. Motylki cukrowe Dr.Oetker.
2. Perełki srebrne Dr. Oetker. 
3. Listki i cyferki z czekolady deserowej Dr.Oetker.


Wszystkie te produkty mają zastosowanie do dekoracji ciast, lodów i deserów.

Literki i cyferki z czekolady deserowej Dr.Oetker: opakowanie zawiera: kompletny polski alfabet oraz cyfry od 0 do 9. Zestaw 63 czekoladowych liter i znaków interpunkcyjnych oraz 19 cyfr umożliwia ułożenie efektownych krótkich napisów, słodkich życzeń i dedykacji.

Szukaj informacji także na: www.oetker.pl


Inne produkty przedstawię przy okazji kolejnych wypieków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo