grudnia 02, 2013

Zdrowe Warsztaty kulinarne 23-11-2013

    23 listopada udałam się do Warszawy...
Tym razem uczestniczyłam w Zdrowych Warsztatach Kulinarnych zorganizowanych przez BOSCH Polska oraz Fit & Easy.
Gościem honorowym warsztatów była Joanna Jabłczyńska - aktorka.


Warsztaty poprowadzili eksperci kulinarni z restauracji Sowa i przyjaciele.



Podzieleni na grupy rozpoczęliśmy gotowanie !

Wspólnie z Mariolą oraz Izą pod czujnym okiem kucharzy realizowałyśmy przydzielony nam przepis - combry jagnięce z sałątką z karczochów i rukoli oraz serem le rustique


W między czasie Joanna Jabłczyńska opowiadała o swoich nawykach żywieniowych. Od jakiegoś czasu jest bowiem weganką.

Pięknie zastawiony stół czekał na potrawy... 


Gdy dania zostały ukończone, zasiedliśmy wspólnie do stołu, by próbować tych pyszności.

 

Zaczęliśmy od sałatek:

*  Sałatka orzechowa z granatem wg Joanny Jabłczyńskiej

* Krewetki królewskie w pikantnym sosie z mango podane z sałatką z melona i świeżej mięty





Były też tortille z plastrami wędzonego łososia, suszonymi pomidorami, sałatami i kremowym serkiem philadelphia.

 Zupa krem z dyni i marchwi podbiła moje serce - wkrótce przygotuję ją na blogu.


Danie główne stanowiły wspomniane już wyżej combry jagnięce.

Ukoronowaniem obiadu, był przepyszny deser - mus śliwkowy z przyprawami korzennymi i kremem chałwowym.
Dla mnie - rewelacja !

Wszystkie przepisy znajdziecie tutaj

Pyszne jedzenie i miła atmosfera sprawiły, że nie miałam ochoty na zakończenie... Niestety - wszystko co dobre szybko się kończy !
Nadeszła pora powrotu do domu.
Pozostały wspomnienia, niezwykle miłe wspomnienia. Nowe znajomości mam nadzieję będą trwały, a doświadczenia zdobyte podczas warsztatów zaowocują.

1 komentarz:

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo