kwietnia 09, 2013

URODZINY... i konkurs
Kochani moi - 2 kwietnia mój blog obchodził 1-ssze urodziny.
W związku z tym mam dla Was mały konkursik :)
ZASADY:
- zostań obserwatorem mojego bloga
- napisz któtki życzenia urodzinowe, stosowne do okazji :)
NAGRODY:
1 - zestaw 2 kosmetyków - balsam ujędrniający Venus i odzywka Pantene - intensywna regeneracja 


2 - zestaw próbek 
W komentarzu wpisucie:
"obserwuję jako...." oraz życzenia 
Podajcie też adres e-mail - do kontaktu !
Konkurs trwa do 12 kwietnia. 
Nagrody rozlosuję śród biorących udział.
 POWODZENIA  !!!!!!
 **************************************************************************

   

9 komentarzy:

  1. głosik oddany, nad życzeniami pomysle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki blogowych urodzinek, a gdzie tort?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups... no to podpadłam :)
      faktycznie - mogłam coś zrobić.

      Usuń
  3. Obserwuję jako: Testerka

    Co prawda mistrzynią poezji nie jestem, ale stworzyłam urodzinowy wierszyk :)

    Blogu naszej kochanej Martusi
    Masz za sobą już rok okrąglusi!
    Gratuluję Ci szczerze i życzę 100 lat
    Żebyś dawał dużo radości i żadnych strat!
    Rośnij nam w siłę i kuś recenzjami,
    I bądź jeszcze długo z nami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W dniu Twoich pierwszych urodzin,
    Oprócz życzeń,
    Jakie zwykle składają ludzie:
    Zdrowia, szczęścia, pomyślności, misiów,
    Zabawek, całusów, przyjaciół,
    Życzę
    Abyś miał jak najwięcej dni w życiu,
    W których powiesz, że jesteś
    Szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyslnego rozwoju bloga !
    tak poza konkursem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z okazji urodzin, Twojego święta,
    niech każdy fan o tobie pamięta.
    Obserwatorów więcej życzymy,
    bo Tego blog-a bardzo LUBIMY :D

    olena262 OLENA SZUSTAK

    olena262@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Agata

    Z okazji tak wyjątkowej jaką jest roczek tego bloga,
    życzę Ci abyś zawsze najlepsza była, każdego tutaj przyciągała i dobry humor zawsze miała.
    Wszystkie rady i nowości niech będą zawsze niezastąpionym źródłem inspiracji i pomysłów dla wszystkich zainteresowanych.
    Takich roczków życzę co najmniej 100 !

    zapala221@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo