sierpnia 09, 2012

Testowanie sosu LUTENICA 



Dzięki uprzejmości firmy Premium Rosa miałam możliwość wypróbować nowy sos.

Ten sos to - przysmak bałkański - LUTENICA ostra grubo mielona.
Sos sporządzony jest z pieczonej papryki 48,5%, pomidorów 25,4%, bakłażanów 8%, purre marchwiowego 3%.  Z dodatkiem ostrej papryczki 2,5% oraz cebuli, czosnku i natki pietruszki. Z cukrem.

Słoiczek mieści 300g produktu.

Wartość energetyczna 100g produktu to: 127kcal, tłuszcz 4,6g, węglowodany 1,5g

Sos jest wyrazisty w smaku i ostry.




Oto moje danie - zrobiłam frytki inaczej - smażona marchewka, seler i cukinia - maczane w sosie LUTENICA.

Polecam sos jako dodatek do gulaszy warzywnych i mięsno-warzywnych, sosów do makaronu, ryby po grecku, dań z grilla.

Moja opinia: 
Jako że kocham ostrą kuchnię, sos LUTENICA przypadł moim kubkom smakowym do gustu. Jest słodko - ostry, z wyraźnym posmakiem grillowanej papryki. 
Dla mnie produkt naprawdę smaczny i przydatny w kuchni.

Zapraszam na profil Premium Rosa na FB - https://www.facebook.com/PremiumRosa


Poza sosem, otrzymałam inne produkty Premium Rosa - jeszcze nie otwierane i nie próbowane - pochwalę się opinią jak już zdegustuję :)
Ale sam opis na opakowaniach sprawia, że ślinka cieknie...



Zaczynając od lewej:
- konfitura z malin;
- konfitura z płatków róży;
- syrop malinowy;
- syrop porzeczkowy
- syrop jagodowy;
- syrop różano-malinowy
- acerola -100% sok z jabłek i aceroli






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo