marca 21, 2019

Kisiel wiśniowy z tapioką

Szybki, prosty, smaczny, a zarazem zdrowy deser. Wszystko to w jednym kubeczku, kubeczku z kisielem wiśniowym z tapioką.


Wiśnie możecie zastąpić swoimi ulubionymi owocami. Sprawdzą się tu doskonale wszelkie owoce jagodowe, ale  równie dobrze możecie poeksperymentować, np z mango czy ananasem.


Jako dodatki do takiego deseru polecam jogurt naturalny, gęste mleko kokosowe oraz orzechy czy granolę.


Deser przygotujecie bardzo szybko, a jego wykonanie jest banalnie proste i nieskomplikowane.




kisiel z tapioką






KISIEL WIŚNIOWY 
Z TAPIOKĄ





Składniki:

  • 200 g mrożonych wiśni
  • 100 ml wody
  • 2-3 łyżki cukru kokosowego/ ksylitol lub cukier
  • 1 łyżka drobnych kuleczek tapioki
  • szczypta cynamonu
  • 5-6 goździków
  • 4-5 nasion kardamonu





Przygotowanie:



1. Wiśnie zalać wodą, dodać cukier/słodzić oraz przyprawy.
Garnek ustawić na małym ogniu i gotować, do momentu, aż wiśnie zaczną się rozpadać.




2. Kuleczki tapioki dodać do ugotowanych wiśni. Gotować całość około 3-4 minut. 
Przelać do kubeczków/szklanek lub pucharków i odstawić na minimum 30 minut. W tym czasie kuleczki taioki zaczną pęcznieć, zagęszczając kisiel.




3. Kisiel podawać z jogurtem naturalnym.




kisiel wiśniowy

deser z tapioką



Smacznego !

22 komentarze:

  1. Takie coś to na pewno bym jadł dzień i noc.Moim zdaniem takie jedzenie na pewno wygląda niesamowicie pod każdym aspektem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie próbowałam tapioki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie robiłam takiego kisielu. Na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty i szybki deser, takie uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! smakowało wszystkim moim gościom :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super deser na lato, dałbym wszystko, aby teraz coś takiego wciągnąć. Wygląda mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdemu z was polecam skorzystać z bardzo dobrej firmy Myszy Warszawa . Razem z moją małżonką korzystaliśmy z tej firmy i naprawdę było bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten blog na pewno polecę mojemu kumplowi. Jego takie blogi interesują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka tygodni temu jadłem kisiel i bardzo mi smakował.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pewny , że na ten blog zagląda bardzo dużo osób. Ten blog jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem takiego samego zdania jak mój poprzednik. Nic dodawał na pewno nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno na ten blog wrócę. Jeszcze o tym blogu powiem znajomej.

    OdpowiedzUsuń
  13. „Gdybyś NAGLE stracił źródło dochodu, reputację, pieniądze oraz kontakty...
    ...co byś zrobił w pierwsze 30 dni, aby zacząć wszystko od nowa?”

    Zacznij NOWE ŻYCIE
    Spraw, by ludzie sami do Ciebie przychodzili
    i korzystali z tego co sprzedajesz.

    http://bit.ly/hello-click

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj od mojego bardzo dobrego znajomego dowiedziałem się o rewelwecyajnym artykule na stronie internetowej diet4u .Na tę stronę po prostu warto wchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze ,że wszedłem na ten blog. Ten blog naprawdę jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że trafiłam na ten blog :) super przepisy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 kolorowo-torcikowo